In het centrum van Roosendaal mogen wij u aan het Roselaarplein, per direct, te huur aanbieden diverse kantoorunits op 1e en 2e etage vanaf ca. 40 m2 tot maximaal 400 m2 VVO, met er direct naast een zeer ruime parkeergarage. De binnenruimte van de kantoorpanden is net volledig gerenoveerd en aangepast aan de moderne standaarden, waaronder een nieuwe keukenblok en koffiecorner. De kantoren zijn eenvoudig te koppelen, zodat zowel de indeling als de te huren ruimte flexibel is.
Waarom kiezen voor Roosendaal?
Het centrum van Roosendaal trekt, zowel lokale bewoners als bezoekers uit omringende dorpen en buitenland, onder andere België, met zijn diverse winkelaanbod, horecagelegenheden, bioscoop, culturele voorzieningen en historische bezienswaardigheden. In het centrum vind u een mix van bekende winkelketens, boetieks, speciaalzaken en lokale ondernemingen, alsook alle grote winkelformules zoals HEMA, Etos, Kruidvat, Van Haren, Nelson, Omoda, C&A, WE Fasion, BoMonT, H&M, Vodafone, KPN en Ritel. Het aanbod varieert van mode en schoenen tot elektronica, huishoudelijke artikelen en nog veel meer. U kunt er winkelen in de gezellige winkelstraten, zoals de Raadhuisstraat, Nieuwe Markt, de Molenstraat en de winkelcentra de Roselaar en de Passage. Daarnaast biedt het centrum van Roosendaal ook een breed scala aan eetgelegenheden, van gezellige cafés en lunchrooms tot restaurants met diverse keukens. Of u nu zin hebt in een kopje koffie, een snelle hap of een uitgebreid diner, er is voor elk wat wils. Het centrum van Roosendaal heeft ook enkele culturele attracties, zoals het Tongerlohuys, een museum dat de geschiedenis en cultuur van de stad belicht, en theater De Kring, waar je kunt genieten van theater- en muziekvoorstellingen.
Het Roselaarplein is gemakkelijk bereikbaar met zowel de auto als het openbaar vervoer (bushalte voor de deur). Er is voldoende parkeergelegenheid in de nabijgelegen parkeergarage, wat het winkelen nog gemakkelijker maakt.
Waarom zou u kiezen voor deze kantoorruimtes ?
De ruimte wordt casco verhuurd. Aanpassingen om maatwerk te realiseren zijn tegen meerprijs mogelijk. Het pand beschikt over een label A energiecertificaat .
De locatie heeft een brede bestemming, met naast winkels, ook kantoren en dienstverlening
De Roselaar is een centrumvoorziening van Roosendaal.De komende jaren zal Syntrus Achmea, namens de eigenaar, plannen opmaken voor de herontwikkeling van de V&D locatie aan de Dr. Brabersstraat en het Rooselaarplein in Roosendaal. De herontwikkeling van deze locatie zorgt niet alleen voor een kwalitatieve verbetering van het stadscentrum, maar ook voor een optimalisatie van de levendigheid door een betere aansluiting bij de woonbehoefte en winkelwensen van de omgeving. Daarnaast geeft deze herontwikkeling een nieuwe economische impuls aan het winkelcentrum en het historische centrum van Roosendaal. Ook past het kwaliteitsniveau van de herontwikkeling bij de ambities van de gemeente Roosendaal en de eigenaar van het gebouw. In totaal zullen er circa 171 huurappartementen worden gerealiseerd op de locatie van de voormalige V&D. Voor deze vrije sector huurwoningen staan betaalbaarheid, kwaliteit en functionaliteit centraal. Een onderdeel van deze 171 woningen vormen circa 43 levensloopbestendige woningen waarin de samenwerking is opgezocht met Thuiszorg West Brabant.
Provincie:
Noord Brabant
Gemeente:
Roosendaal
Inwoners aantal:
77.000
Adres:
Roselaarplein
Het Roselaarplein is ligt op korte afstand van diverse voorzieningen, zoals een bushalte, een bank, restaurants en winkels em is gemakkelijk bereikbaar met zowel de auto als het openbaar vervoer (bushaltes voor de deur). Er is voldoende parkeergelegenheid in de nabijgelegen parkeergarage.
Vastgoedproject:
Roselaarplein 33 t/m 38 te Roosendaal
Omschrijving:
Kantoorruimtes vanaf ca. 40 tot 400 m2 VVO.
Waarborgsom:
3 maanden huur exclusief BTW
Huurperiode:
In overleg
Opzegtermijn:
5 Maanden
De huurprijs zal uitgewerkt worden in de ROZ huurovereenkomst kantoorruimte 2015.
De kantoren worden met BTW verhuurd / huursom dus exclusief BTW, service- en energiekosten.
Voor 0% BTW bedrijven geldt een nader overeen te komen BTW compensatie.
Het pand wordt casco opgeleverd in de staat waarin het zich op de ingangsdatum van de huur bevindt. Onder “casco”wordt verstaan een kale bouwvloer, bouwplafond met isolatie en bouwmuren, technische installaties, alsmede een gemeenschappelijke toiletgroep, keukenblok en koffiecorner.
Tevens worden aan de huurder per maand servicekosten in rekening gebracht als voorschot op het verbuik van o.a. onderhoud technische installaties zoals CV en airco, brandblusmiddelen, glasbewassing, schoonmaakkosten algemene ruimtes, energiekosten gas elektriciteit en water, OZB gebruikersdeel, klein onderhoud, opstal-, glas- en brandverzekering. Inboedel- en aansprakelijkheidsverzekering voor rekening van huurder.
De kosten worden geschat op basis van het huidige gebruik en per jaar verrekend op basis van het werkelijke verbruik en bedragen €3,- per m2 per maand exclusief BTW. Huurder draagt zelf zorg voor het inpandig onderhouden, schoonmaken en schoon houden van het gehuurde. Het schoonmaken en onderhouden van de buitengevel en buitenbeglazing(tot maximaal 2 x per jaar en dak, centrale hal en trappenhuizen is opgenomen in de servicekosten. Verbruikskosten voor o.a. verwarming, airco, gas, water en licht alsmede en kosten die voortvloeien uit het gebruik van de ruimte, zijn ook opgenomen in de servicekosten.
Algemene informatie:
Internetvoorzieningen als glasvezel is tot voor het gebouw aanwezig, doch nog niet aangesloten. abonnementskosten internet, schoonmaakkosten interieur en beglazing, telefonie, bedrijfsverzekeringen en WOZ gebruikersdeel zijn voor rekening van huurder.
De kantoorruimtes zijn per verdieping apart bemeterd.
De huurpenningen en de servicekosten worden bij vooruitbetaling per maand voldaan.
In collegiale samenwerking met:
Onze Vastgoedpartner
Zuidzijde Haven 39a
4611 HC Bergen op Zoom
0164 82 03 63